2012. február 23., csütörtök

első bejegyzés vonatról. alig negyed órája indultam otthonról és még körülbelül ugyanennyi van hátra. csak egy átlagos nap. teljesen elfelejtkeztem mindenről. úgy értem, minden másról...

de ma reggel a naptárra nézve eszembe jutott, hogy egy hét múlva tavasz lesz... szörnyen repül az idő. mást is nézegettem reggel. képeket. nem mintha nem lenne szokásom még mindig, de most úgy igazán hiányzott...

tegnap vele álmodtam. azt, nem lehet leírni. legszívesebben fel sem ébredtem volna. de muszáj volt.

fáradt vagyok, és ma 5 programozásom és 2 angolom lesz. legalább hamar végzek, 4-re már otthon is leszek. a héten eddig mindig negyed 7 után értem haza, ami kicsit fárasztó. de végül is megéri. tegnap negyed 5-ig tartott a dráma, de mindenki nagyon jól érezte magát. persze sokat kell még tanulnom, mert nagyon jónak kell lenni itt Debrecenben is és majd a Veszprémi drámafesztiválon is. igen, ezt még nem nagyon említettem itt a blogon korábban, egy ideje már drámára. ez is valahogy egy kicsit... jobb kedvre derít.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése