2012. március 5., hétfő

tavasz. imádom, hogy reggel mikor felkelek, süt a nap. bár még nincs túl nagy ereje, de már így is sokkal jobban érzem magam. ahogy közeledik a nyár, amit nagyon várok, egyre közeledik az utazás is. örülök neki, hogy én szervezhetem a nyári balatoni kirándulást, mert szeretek ilyesmit csinálni... mindent pontosan megtervezni.

más. nem tudom, miért írom még mindig minden nap... onlyonesunflower... vagyis tudom, persze, hogy tudom, csak nem értem. de sajnos nincs. megint egy érdekes történet, ami kicsit visszavisz az időben. aki felhívott még kedden, hogy megvenné azt az akkut, szolnoki volt. ő nem tudta átvenni, de az apukája debrecenben lakik, mint kiderült, pár méterre az iskolától, ahová járok. péntek reggel adtam át neki. nem csalódtam... hihetetlenül kedves volt, de pont ezt vártam. és ez... jó volt. valahogy egész nap úgy mosolyogtam, ahogy mostanában nem nagyon sikerült. persze az egy éves városnézés nem úgy jött össze, ahogy terveztem, de mivel már jobb idő van, hamarosan újra ott ülhetek -bár egyedül- azon a padon.

'I will love You till the end of time...'

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése